Internetowe Zakupy - Zalando.

Jeśli jesteście ze mną od dłuższego czasu to na pewno wiecie, że zakupoholiczka ze mnie straszna. Uwielbiam kupować zarówno dla synka jak i dla siebie. Lubię zakupy w centrach handlowych oraz te internetowe. Nowe ubrania oraz dodatki kuszą mnie zawsze i wszędzie. Od kiedy mam dziecko coraz więcej zakupów robię internetowo. Wieczorem, gdy dziecko pada ze zmęczenia mnie pochłaniają e-sklepy i wirtualne wystawy.

Kupowanie przez internet ma wiele plusów: duży wybór (właściwie nieograniczony), niższe ceny, ciekawe promocje, bardzo często darmową dostawę.

Są i minusy: „na żywo” nie wszystko wygląda tak dobrze jak na zdjęciach, możemy nie trafić z rozmiarem lub zakupiony towar może źle leżeć.


Niedawno zostałam poproszona o przetestowanie sklepu internetowego Zalando. Pewnie większość z Was o nim słyszała, ale czy robiłyście tam zakupy? Otrzymałam bon do zrealizowanie w ich sklepie i chyba domyślacie się jaka była moja radość. Ponieważ wybór ubrań, butów i dodatków był ogromny wybrałam całkiem sporo. Zakupiłam rzeczy zarówno dla siebie jak i dla synka. Jak by mogło być inaczej?! Jakie są moje wrażenia?


Po pierwsze błyskawiczna i DARMOWA wysyłka.

Po drugie bezproblemowy zwrot towaru (również DARMOWY). Niestety nie trafiłam z rozmiarem z jedną z rzeczy i już następnego dnia przyjechał po nią kurier. Zwrot pieniędzy nastąpił w niecałe dwa tygodnie.

Po trzecie otrzymałam śliczne ubrania w cenach znacznie niższych niż w sklepach stacjonarnych.


To na pewno nie ostatnie nasze zakupy w sklepie Zalando. Jeszcze parę rzeczy znalazło się na mojej must have liście.


Dzięki współpracy z portalem trnd mam dla Was zniżki do sklepu Zalando. 20 zniżek w wysokości 20% oraz 75 po 15% dla nowych klientów. Kupony łączą się z innymi promocjami, oczywiście dostawa i zwrot są darmowe. Jeśli wypatrzyłyście sobie coś ciekawego w sklepie i chcecie kupon zniżkowy piszcie w komentarzu lub wysyłajcie maila na madame.blania@gmail.com (w temacie Zalando).

Lubicie zakupy internetowe? Znacie Zalando?

Pozdrawiam
Madame B

Share:

8 komentarze

  1. Uwielbiam Zalando. Podwojna radosc z zakupow: raz, gdy zamawiasz, drugi raz, gdy otrzymujesz. Do tej pory mnie nie zawiedli.

    OdpowiedzUsuń
  2. Znamy znamy. Kilka razy wrzuciłam rzeczy do koszyka i za każdym razem rezygnowałam z kupna, bo sie bałam... Ze nie trafię z rozmiarem, ze późniejszy zwrot bedzie z całym mnóstwem problemów itd. Skoro polecisz to może w końcu sie odważę? Upatrzylam sobie fajna sukienkę..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie nie było żadnego problemu ze zwrotem :) Mam jeszcze -20% na pierwsze zakupy do rozdania, więc jeśli sukienka się podoba to proponuję wysłać maila :)

      Usuń
  3. Ja jestem chętna na zniżkę zaraz wysyłam maila.

    OdpowiedzUsuń
  4. Oczywiście, że lubię zakupy internetowe :) w końcu to tez zakupy :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Sklep znam ale jeszcze nigdy nie robiłam tam zakupów.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kocham Zalando za to, że zawsze mogę odesłać to, co mi się nie spodoba. Nie robię tam zakupów często, bo jednak to dla mnie wysokie ceny... Najczęściej jednak kupuję tam bluzy, swetry, kurtki - takie rzeczy, które łatwiej mi dobrać rozmiarem, a które wiem, że służą dłużej niż t-shirty. Na te ostatnie szkoda mi wydać więcej kasy i wolę kupić w tańczych miejscach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To fakt, że sklep oferuje ubrania droższych marek, ale i wyższej jakości. Jeśli ktoś chce kupić porządną rzecz, która posłuży dłużej to Zalando jest idealnym miejsce do tego.

      Usuń