Książki, które chcę przeczytać do końca roku.

Bardzo nie lubię tego uczucia, kiedy wiem, że chciałam przeczytać jakąś książkę, ale zupełnie zapomniałam jak brzmiał tytuł. Postanowiłam, więc przygotować listę książek, które chciałabym przeczytać do końca tego roku. Na pewno z biegiem czasu dołączą do niej kolejne tytuły, o których gdzieś usłyszę czy przeczytam. Wakacje to idealny moment na takie zestawienie, ponieważ książka to mój nieodzowny element torby plażowej. Okres letni sprzyja czytaniu książek. Mam nadzieję, że przy okazji może podrzucę Wam jakąś czytelniczą inspirację.

źródło: http://www.empik.com/

Pogromca lwów, Lackberg Camilla – Nowość mojej ulubionej pisarki i jedyna książka z jej twórczości, której jeszcze nie czytałam. Z niecierpliwością czekam na przesyłkę z empiku.

Gra cieni, Link Charlotte – kolejna nowość jednej z ulubionych autorek.

Siła nawyku, Duhigg Charles – słyszałam kilka pochlebnych recenzji. Książka pełna ciekawych informacji przedstawionych w przystępny sposób.

Dziecko dzień po dniu, Druckerman Pamela – Uwielbiam  "W Paryżu dzieci nie grymaszą" tej samej autorki, a „Dziecko dzień po dniu” to zbiór konkretnych porad dla zmęczonych, przerażonych i niewyspanych rodziców, (czyli dla mnie).

Jak kreatywnie wspierać rozwój dziecka? Minge NataliaMinge Krzysztof – Dobre recenzje i obiecujący tytuł. Która z Nas nie chce być idealną matką wspierającą rozwój swojego dziecka?

Tajny raport Millingtona, Zelenay Martin – thriller poświęcony kulisom współczesnej walki z terroryzmem. Po prostu uwielbiam tę tematykę.

A Wy, Co polecacie? A może odradzacie którąś z powyższych pozycji?

Pozdrawiam
Madame Blania


Share:

8 komentarze

  1. Żadnej nie czytałam.
    Miłej lektury. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Także planuję przeczytać "Siłę nawyku". Z Twojej listy czytałam dwie - "Dziecko dzień po dniu" i "Jak kreatywnie wspierać...". Do tej drugiej często wracam, świetna pozycja.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nowość od Lackberg też chętnie bym przeczytała, też jestem jej fanką :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspomnialas o 'W Paryżu dzieci nie grymasza' udało Ci się wcielić jakąś rade do życia codziennego? Kilka osób polecalo ta książkę i zastanawiam się nad zakupem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Książka nie ma formy typowego poradnika. Mnie podoba się przedstawiane podejście do wychowania dzieci, ale ciężko wybrać mi jedną konkretną radę. Zdecydowanie zachęcam do zakupu.

      Usuń
  5. Muszę zerknąć na te książki o kreatywnym rozwoju

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziecko dzień po dniu - mam, czytałam, świetna książka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawe pozycje, chyba siebja ktoras skusze

    OdpowiedzUsuń