Moje dziecko uwielbia wodę!

Kąpiel w wannie? Szybki prysznic? Moczenie nóg w stawie? Pluskanie się w basenie? A może moczenie rąk w misce z wodą psa?




Michaś zawsze jest na TAK. Niezależnie od pogody czy temperatury wody. Syn zawsze lubił wieczorne kąpiele, ale gdy w dzień dziecka pozwoliłam mu zanurzyć nogi w pobliskim stawie to był istny SZAŁ CIAŁ!



Ostatni długi weekend spędziliśmy poza miastem nad wodą. Niestety nie mogliśmy za długo cieszyć się plażą. Syn przez cały czas uciekał nam do wody i kompletnie nic nie było wstanie odwrócić jego uwagi.


Pod koniec lipca wybieramy się nad morze. I zaczynam się bać tego wyjazdu. Chyba każdy wie, jaka jest temperatura wody w naszym morzu. I jak wytłumaczyć rocznemu dziecku, że woda jest za zimna. Myślimy o tachaniu małego basenu na plażę? Myślicie, że pomoże? Że zastąpi Michasiowi morze? Jakie są Wasze doświadczenia?

A po kąpieli czas na grilla. Łobuz ukradł mamie obiad!

Pozdrawiam
Madame B

Share:

10 komentarze

  1. My jedziemy za 2 tygodnie, z tym, że Junior nie chodzi, wiec nie zwieje - na czworakach się porusza tylko ;)
    świetny basen, gdzie kupiłaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na czworaka też może uciekać :) Basen kupiłam rok temu w Biedronce, chyba za 19zł.

      Usuń
  2. Nasz syn też uwielbia wodę więc podejrzewam, że ten,basen na plaży go nie zainteresuje. Będzie gnał do morza, tym bardziej gdy zobaczy tam innych. Ze,względu na temp w,naszym polskim morzu zdecydowanie unikam tam wyjazdów. Za cenę wakacji w Polsce, mam wyjazd za granicę :-) polecam Hajduszoboszlo :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jeśli za granicę to Chorwacja... uwielbiam, ale za gorąco i za daleko dla małego! Mam działkę nad morzem więc wyjazd za free :) Poza tym uwielbiam Polskie plaże!

      Usuń
  3. U nas w jeziorach woda jeszcze zdecydowanie za chłodna, a basenu ogrodowego jeszcze nie wyjmowałam. Oli tez uwielbia wodę. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam nadzieję, że moja Julka również będzie uwielbiała wodę - bardzo bym chciała za rok, dwa, pojechać z rodzinką nad morze :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mamy ten sam basenik :)

    My bylismy nad morzem tydzien temu i corka zwiewala do wody. Pozwalalam jej na moczenie nog ale w sierpniu z pewnoscia wezmiemy maly basenik na plaze

    OdpowiedzUsuń
  6. Co do wieczornej kąpieli to córki różnią sie totalnie. Starsza nie przepada - chociaż odkąd jest siostra to już nie ma tak dużych protestów i wojny o kąpanie. Młodsza kocha sie chlapac, woda może być wszędzie i nurkowanie również ja pasjonuje ;) morze uwielbiają obie jednakowo. Ale o dziwo basen, ktory mieliśmy przy naszej agroturystyce we Wloszech nie przypadł do gustu młodszej córce a zachwycił starsza. Czasami nie rozumiem jak mam je zrozumieć ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mój Bąbel jest miłośnikiem wody wszelakiej. Wyciągnięcie go z wanny po kąpieli jest chyba największą możliwą karą, bo się wyrywa i znów raczkuje w stronę łazienki:) Basen na plażę? Hmm niby jest jakieś rozwiązanie, ale potem nalewać do niego wodę, wylewać? Nie wyobrażam sobie tego jakoś. My jeszcze z Młodym nad morzem nie byliśmy, bo budżet przegrywa, ale może kiedyś...

    OdpowiedzUsuń
  8. Maly basen na plaże to może się udać

    OdpowiedzUsuń