Maybe4baby - niebanalnie na co dzień, oryginalne ubrania dla dzieci. Wyprodukowane w Polsce cz.6

maybe4baby to ubranka, których nie można znaleźć w sieciówkach - tak twierdzi producent i ja się z nim zgadzam. Marka proponuje oryginalne wzory i znakomitą jakość. Ubranka przychodzą pięknie zapakowane, a otwieranie takiej przesyłki zawsze sprawia mi ogromną przyjemność. Ceny ubranek niskie nie są, ale za jakość i oryginale kroje trzeba płacić. Ponadto zawsze możemy upolować coś na promocjach i ja tak właśnie zrobiłam. Ubranka przetestowałam podczas użytkowania oraz prania i nie mogę im nic zarzucić. A prezentują się tak:




Jak się Wam podobają? Znacie maybe4baby?

Pozdrawiam

Madame B

Share:

12 komentarze

  1. Pierwszy raz słyszę o takiej firmie, ale ubranka są cudowne i widać, że dobre gatunkowo ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas sprawdzają się bardzo dobrze. Szwy nie są powykręcane, materiał nie spiera się.

      Usuń
  2. Też nie słyszałam, ale na pewno tam zajrzę bo wyglądają świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie znałam ;) mają fajną oferte

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie słyszałam wcześniej, ale ta koszulka z puzzlem i spodenki wymiatają :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Te krótkie spodenki są świetne idę zajrzeć na ich stronę.

    OdpowiedzUsuń
  6. Znam ale jakoś zawsze do tej pory odstraszały mnie ceny:) Ale faktycznie - bardzo ładne ciuszki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak myślałam. Okazało się, że ubranka na wyprzedażach są równie ładne, a ceny bardziej przystępne.

      Usuń
  7. Nie znałam, ale widzę, że świetne!

    OdpowiedzUsuń
  8. O coś nowego :) Już podobają mi się dwie rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Też nie słyszałam o tej firmie, chętnie coś u nich kupię, jak maluch mi podrośnie. Ceny maja bardzo przystępne :)

    OdpowiedzUsuń