Kremy ochronne na zimę dla niemowlaka.

Cześć!

Mimo, że w tym roku pogoda jest dla nas łaskawa i nie ma dużego mrozu warto pomyśleć o zabezpieczeniu skóry naszego maleństwa. W okresie jesienno-zimowym skóra dziecka narażona jest na niekorzystny wpływ czynników atmosferycznych. Sięgamy, więc po kremy ochronne zabezpieczające ją przed mrozem i wiatrem oraz słońcem.

Na co warto zwrócić uwagę?
Wybieramy kremy tłuste, nie nawilżające.
Dobrze jest, gdy będzie zawierał substancje łagodzące (jak np. d-panthenol)
W kremie dla dziecka nie powinno być parabenów, alergenów, sztucznych barwników i peg-ów.
Dobrze, jeśli będzie miał filtr przeciwsłoneczny. Również zimą słońce potrafi opalać.

W sklepach dostępnych jest wiele produktów. Moje typu to:
Babydream, krem ochronny, przed wiatrem i zimnem 75 ml, aktualnie w promocji w cenie 3,99zł.
Nivea, Baby, krem ochronny dla dzieci na każdą pogodę, 50 ml 12,99zł.
Hipp, Babysanft, krem na wiatr i niepogodę, 30 ml 15,99zł.
Mixa, Lipidowy krem nawilżający do twarzy i ciała 100 ml 15,99zł.

Używacie kremów ochronnych w czasie spacerów? Któreś polecacie, a może któryś szczególnie nie przypadł Wam do gustu?

Pozdrawiam 
Madame B

Share:

9 komentarze

  1. Właśnie komponuję wyprawkę jako, że za ok 2 miesiące mój maluch już ze mnie wyskoczy. Jestem na etapie poszukiwania kremu do buzi córci bo myślę, że wychodząc ze szpitala na przełomie lutego/marca może być pełnia zimy biorąc pod uwagę to że teraz jest tak ciepło. Na razie mój wybór stanął na Nivei ale jeszcze się zastanawiam. Ciekawa jestem innych opini od mam które już mają wypróbowane kremy :-)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jestem zakochana w kosmetykach HIPP i są naszymi faworytami również w tej dziedzinie ;)
    www.MartynaG.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja kupiłam ten babydreami jestem z niego zadowolona! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę się wybrać do rossmanna w takim układzie :) i kupić ten babydream. Choć markę Hipp też bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  5. My używamy tego z rossmanna i na razie się spisuje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. My też używamy rossmannowskiego i Ziajki na przemian.

    OdpowiedzUsuń
  7. Używamy :) Miałam Babydream ale mi go na lotnisku skroili... teraz używam Penaten :) Jestem bardzo zadowolona z obu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja polecam kosmetyki Mixa

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja używałam tylko przy dużym mrozie, a teraz widzę, że powinnam robić to częściej.

    OdpowiedzUsuń