Mango - ubranka dla niemowląt

Cześć!

Przeglądając sklepy internetowe w poszukiwaniu ostatnich wyprzedaży natknęłam się ubranka dla niemowląt w sklepie Mango <tutaj>. Fakt, ciuszki są w regularnych (i wcale nie małych) cenach, ale jest to najnowsza kolekcja. O ile się nie mylę, (jeśli tak to poprawcie mnie) ubranka dla najmłodszych dopiero wchodzą na stałe do asortymentu sklepu.
Kolekcja bardzo przypadła mi do gustu i już wiem gdzie przepuszczę kolejną wypłatę. Mam nadzieje, że ubranka na żywo będą wyglądać tak samo dobrze jak na zdjęciach. Poniżej trochę zdjęć ubranek wartych uwagi.
Pasiaste spodnie z łatami 59zł
Sweter 69zł
Koszulka z kieszenią 25zł
Podkoszulek z patkami 35zł
Koszulka Happy Boys 35zł
Sweter 69zł
Koszulka Disney 35zł
Bawełniany podkoszulek 29zł
Bawełniany podkoszulek 29zł
Pasiasty podkoszulek 29zł
Spodnie w paski 45zł
Pikowana kamizelka 79zł
Koszulka Disney 35zł
Spódnica 59zł
Sukienka 59zł
Legginsy wzór serca 45zł
Bluza Disney 59zł
Legginsy wzór serca 45zł
Spodnie w gwiazdki 45zł
Sukienka w paski 59zł

I jak podoba się Wam kolekcja? Widziałyście już kolekcję na żywo? Jak z jakością? Które ubranka podobają się Wam najbardziej, bo ja nie wiem, na co się zdecydować? Może na wszystko :p

Pozdrawiam 
Madame B

Share:

9 komentarze

  1. Wszystkie ładne i serduszka i paseczki, na pewno wygodne i fajne kolory nie krzykliwe, pozdrawiam
    Ps. Gwiazdki na spodenkach super

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zestawy, mi też bardzo przypadły do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oooo...rewelacja! dosłownie rewelacja. Chyba tam muszę pobuszować :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne te ubranka. Widzę kolejny sklep gdzie wydam górę kasy dla mojego urwisa

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię Mango ale o ubrankach dla dzieci nie słyszałam. A kolekcja wygląda naprawdę zachęcająco :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudeńka, mnie niestety zawsze odstraszają ceny.

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudna! Biała bluza z myszką miki genialna!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawa jestem tych ubranek, sama czasem kupuję coś w Mango, przede wszystkim na wyprzedażach. Jeśli ceny były niższe, to skusiłabym się na te dziecięce ;).

    OdpowiedzUsuń
  9. mocno skopiowana zara

    OdpowiedzUsuń