Wyprzedaże część druga.

Hej!

Okres wyprzedaży trwa nadal i ciężko nie skusić się na kolejne zakupy (poprzednie zakupy tutaj). Ja większość ubrań zarówno dla dziecka jak i dla siebie kupuję na promocjach, przecenach i wyprzedażach. Nie lubię kupować w regularnych cenach, jeśli wiem, że za dwa miesiące będzie to kosztowało niemal połowę tej ceny. Dlatego robię zapasy na kolejne miesiące J Jakie jeszcze nowości pojawiły się u nas w szafie?
Bordowe spodnie (C&A) – 19,90 PLN 34,90 PLN
Bluza z motywem lisa (Zara) – 39,90 PLN 59,90 PLN
Biała koszulka z nadrukiem (Zara) - 19,90 PLN 25,90 PLN
Biała koszulka z golfem (Zara) - 16,90 PLN 19,90 PLN
Komplet czterech par skarpet (Zara) - 19,90 PLN 29,90 PLN
Dwie koszulki Reserved – 9,99 PLN 29,99 PLN (każda)
Kombinezon (Pepco) – 19,90 PLN 29,90 PLN (chyba)
Koszulka (Pepco) – 4,99 PLN 9,99 PLN (chyba)

Dla siebie:

Ocieplane skórzane buty (Zara Kids) – 129,90 PLN 169,90 PLN
Koszulka w serduszka (Zara Kids) – 35,90 PLN 45,90 PLN
Balerinki (Pull&Bear) – 44,90 PLN 79,90 PLN

A Wam udało się coś upolować i trafić na fajne promocje?
A już jutro „wyprzedażowa”  stylizacja synka  J

Pozdrawiam 
Madame B

Share:

10 komentarze

  1. OSZALAŁAM na punkcie Tych butów. Ale przy okazji zobaczyłam, że pewne ciuszki nam się powtarzają - zwłaszcza z kolekcji ZARA :) I jak tu nie wydać kasy na tych wyprzedażach?
    www.MartynaG.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj dużo! A buty kupuj, bo są genialne :-)

      Usuń
    2. Ja też ubieram się na działach dziecięcych :p

      Usuń
  2. Buty to prawda genialne! A do jakiego rozmiaru są w zarze kids? ;)
    Ja nie chodze po sklepach bo wszysktko bym kupiła! Czekam na Londyn i tam zamierzam odpłynąć ! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Buty do 39, a ubrania do 164 (niby 13-14lat), ale ja mam 170 i góry są dobre, spodnie i leginsy już nie.

      Usuń
  3. Mieliśmy kiedyś taką koszulkę, jak ta z Pepco. Buty są niesamowite!

    OdpowiedzUsuń
  4. Aj, kuszą te wyprzedaże, chyba będę musiała wybrać się do galerii

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubie kupowac na promocjach bo moge pozwolic sobie na rzeczy z drozszych marek jak zara. A te buty ciepłe?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo wygodne i bardzo ciepłe, ale trzeba o nie mocno dbać bo się szybko brudzą :)

      Usuń
  6. Namówiłaś mnie :-) jutro idę na zakupy, ciekawę czy jeszcze coś bedzie. Koszulki z Reserved są super

    OdpowiedzUsuń