Ubranie po domu - wygodnie, ale modnie cz. 2

Cześć!

Dziś kolejna część wpisu dotyczącego ubrań po domu (cz.1 tutaj). Jeśli już pozbyłyśmy się wszystkich zniszczonych ciuchów oraz tych, w których wyglądamy i czujemy się fatalnie pora skompletować szafę na nowo. Warto skorzystać z wszechobecnych przecen i wyprzedaży. Czego według mnie nie powinno zabraknąć i jakie ubrania sprawdzają się najlepiej?

Po pierwsze powinny być to rzeczy wygodne. Wygodne nie koniecznie znaczy obszerne i luźne. Ubranie może być wygodne i dopasowane jednocześnie.
Wybierajmy ubrania, które nie gniotą się za mocno, a najlepiej takie, których nie trzeb prasować. Można je wyciągnąć z szafy i od razu założyć. Ponadto takie ciuszki nie pogniotą się podczas zabawy z dzieckiem, czy psem.
Kupujmy rzeczy po domu w takiej kolorystyce, aby wszystko do siebie pasowało. W momencie, gdy musimy zmienić poplamioną koszulkę na inną, żebyśmy nie musiały zmieniać też spodni, bo nie pasuje do nowej bluzki J
Dobra, jakość ubrań pozwoli uniknąć nam wypchniętych kolan i zmechaconych rękawków miesiąc po zakupie stroju.
Wyznaję zasadę luźna góra plus dopasowany dół i na odwrót. Luźne dresy i obszerna bluza to nie najlepsze połączenie.

Ja proponuje trzy zestawy:
Dwie pary dresów + 5 bluzek do nich pasujących, które można dowolnie ze sobą łączyć.
1.Topsecret  2.H&M  3.H&M  4.Topsecret  5.H&M  6.C&A
Dwie pary legginsów + 5 sztuk luźnej góry. Może być to luźna bluza, oversizowy sweter lub tunika.
1.Stradivarius  2.Adidas  3.H&M  4.H&M  5.Zara

1.Stradivarius  2.Sinsay  3.Sinsay  4.Sinsay  5.Zara
Dzianinowa, niegniecąca się i wygodna spódnica z dwoma bluzkami.
1.Sinsay  2.H&M  3.H&M  4.H&M  5.Bershka
Warto zaopatrzyć się również w luźny rozpinany sweter, oryginalne kapcie po domu, śmieszne skarpetki, wygodną bieliznę, rajstopy oraz ładną piżamę.
1.H&M  2.Cubus  3.H&M  4.H&M
A czy Wy dbacie o swój wygląd w domu? Pozwalacie sobie na zakupy ubrań typowo „po domu”?

Pozdrawiam 
Madame B

Share:

9 komentarze

  1. Same ciuszki dla mnie :) kocham dresy w domu i luźne oversize bluzy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też uwielbiam :-) W takich ubraniach można spokojnie chodzić po domu, a i wyjść na zakupy, czy na spacer nie ma problemu.

      Usuń
  2. Dla mnie nie koniecznie po domu, dwie bluzki szczególnie mi się spodobały, tym bardziej że jedną już mam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapraszam na mojego bloga w celu... odebrania dobrych wieści! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. masz rację, siedzę w domu w powyciąganych dresach i obrzyganych bluzkach, pora iść na zakupy zaszaleć :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam kilka zestawów po domu, zazwyczaj legginsy i luźna góra :) teraz mam nieco utrudnione zadanie do bluzka musi dodatkowo nadawać się do karmienia ale tu idealnie sprawdzają się bluzeczki na ramiączkach plus obszerny sweter/blezer :) Tak nawet po domu lubię dobrze wyglądać - tak że bez przebierania się mogę wyskoczyć do pobliskiego sklepu albo przyjąć niezapowiedzianego gościa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak można być zadowolonym z siebie w poplamionej bluzce, prawda? :) Ja też muszę dostosowywać ubrania do karmienia, dlatego na razie sukienki i tuniki odpadają. Ale buzy jak najbardziej uwielbiam :)

      Usuń
  6. teraz jak karmię, to bluzki ciągle mokre od mleka, ale fakt po domu trzeba tez dobrze wygladac, zmieniam szafę:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne ubranka i porady też. Fajnie jak wszystko do siebie pasuje to wystarczy zmienic jedna ubrudzoną rzecz a nie wszystko. No i niegniecące sie ubrania rządzą :-)

    OdpowiedzUsuń