Zakupowe szaleństwo na zakończenie wyprzedaży.

Cześć!

Na szczęście (dla portfela mamy) okres wyprzedażowy dobiega końca. Aktualnie wybór jest już naprawdę mały, ale za to ceny bardzo atrakcyjne. Przy odrobinie szczęścia można jeszcze gdzieniegdzie upolować perełki i mnie kilka udało się znaleźć. Zapraszam na nowości w szafie Michasia (poprzednie zakupy tutaj i tutaj)

Bluzka z kieszonką (Zara) – 25,90 PLN (nowa kolekcja)
Buty (Zara) – 45,90 PLN 95,90 PLN
Spodnie szare (Zara) – 39,90 PLN 59,90 PLN
Czapka (Zara) – 9,90 PLN 39,90 PLN


Skarpetki (Zara) – 12,90 PLN 29,90 PLN
Spodnie sztruksowe (Pecpco) – prezent

Koszulka (Reserved – outlet) – 4,90 PLN 16,90 PLN
Zawieszka ToGo (Lullalove - tutaj) – 22,41 PLN 24,90 PLN
Gryzak żółwik (MaMari Lullalove – tutaj) – 32,40 PLN 36,00 PLN
Koszulobody (Monello - tutaj) – 29,90 PLN
Muszka (Monello – wzór)

A tak prezentujemy się w nowym body

A Wy upolowałyście jakieś perełki? Lubicie takie wpisy?

Pozdrawiam
Madame B

Share:

14 komentarze

  1. Uwielbiam Twoje ubranka i wogóle takie wpisy!

    OdpowiedzUsuń
  2. Michaś jest przesłodki! Mogłabym patrzeć i patrzeć na jego zdjęcia :)
    Ciuszki super... butki mnie najbardziej urzekły :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękujemy :-) Michaś uwielbia zdjęcia :-)

      Usuń
  3. No no, super ciuszki. Uwielbiam chodzic po wyprzedazach i wyszukiwac cos nowego, ciekawego, w przystepnej cenie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja już nie mogę, ciągle kuszą mnie te wyprzedaże, a szafa się nie zamyka ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam ten sam problem, ale z kobiecą naturą nie wygram :)

      Usuń
  5. Kuszą mnie te buty z Zary. One łamią się w 1/3 podeszwy?
    Idę zobaczyć czy coś zostało. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydają mi się ok, są wysokie i podeszwa się łamie. Mam nadzieję, że na wiosnę jak mały zacznie sam się przemieszczać będą idealne :)

      Usuń
  6. Jak zwykle perełki, cudne! Spodenki rurki fantastyczne :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dużo szarości, tak jak lubię. Czekam na stylizację z nowymi ubrankami, bo bardzo je lubie

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie wygląda ten gryzak

    OdpowiedzUsuń
  9. Szarości są genialne, ślicznie się komponują i to taki wielofunkcjny kolorek. Ooo mamy tego gryzaka ale rybkę, a zawieszki w krokodyle! świetne:D A te body- no po prostu mały gentleman <3 pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń