Matka potrzebuje drinka!

Hej!

Jesteś w ciąży, karmisz piersią i wypicie drinka nazwałabyś luksusem? Mnie nie dokucza specjalnie fakt, że nie mogę napić się niczego z %, ale nie zaprzeczę, że czasami miałabym ochotę napić się drinka. Szczególnie podczas spotkań ze znajomymi, podczas sylwestra, czy teraz w karnawale.
Dlatego przychodzę dziś z wami z pięcioma propozycjami koktajli bezalkoholowych. Wszystkie smaczne, kolorowe i oczywiście bezalkoholowe.

Tropikalny koktajl (na dwie/trzy szklanki)
Pół świeżego ananasa
2 banany
2 pomarańcze
400ml wody mineralnej
Wszystko obrać, pokroić na mniejsze kawałki, przełożyć do blendera i zmiksować.

Virgin Sex on the Beach
40ml syropu brzoskwiniowego
150ml soku pomarańczowego
150ml soku żurawinowego
Kostki lodu
Wszystkie składniki mieszam w shakerze, przelewam do szklanki na kostki lodu. Dekoruję plasterkiem pomarańczy.

Pina colada
50ml mleka kokosowego
40g poszatkowanego ananasa
30ml soku ananasowego
¼ szklanki pokruszonego lodu
odrobina cukru
Wszystkie składniki wrzuć do blendera i miksuj, aż do uzyskania gładkiej masy. Przelej do schłodzonej szklanki ozdób plastrem pomarańczy albo ananasa.

Daiquiry
100g truskawek (mrożone lub świeże)
30ml soku z cytryny
Łyżeczka cukru
Lód w kostkach
Wszystkie składniki wrzuć do blendera i zmiksuj.

Virgin Mojito
150ml Sprite lub 7-up
3 listki mięty
Łyżka brązowego cukru
Kruszony lód
Sok z połowy limonki
Wymieszać wszystko w shakerze.

Czy dokucza(ł) wam brak napojów alkoholowych? Lubicie takie koktajle? A może znacie inne smaczne przepisy?

Smacznego 
Madame B

Share:

7 komentarze

  1. Świetny post!
    Jutro jadę do sklepu i robię drinki ;D dobrze, że bez alkoholu bo jeżeli % to tylko winko!

    OdpowiedzUsuń
  2. Super, świetne pomysły, nie tylko dla karmiących oczywiście :)

    OdpowiedzUsuń
  3. do 21. roku życia nie piłam alkoholu wcale, więc teraz sobie jakoś radzę ;) chociaż rzeczywiście czasem wieczorem na posiadówce u znajomych go brakuje. Ale takie drinki to świetna sprawa, na pewno wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak dla mnie alkoholu mogłoby nie być, także nie był to dla mnie problem. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam moja droga fajną książeczkę z empiku "orzeźwiające drinki" - są takie cudowne w niej przepisy... właśnie na ciążę idealna. Można napić się drina - bez alkoholu :P

    www.MartynaG.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Fantastyczne pomysły które napewno wyprobuje na najblizszej domówce! Moje ciezarne koleżanki napewno będą zadowolone :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. To coś w sam raz dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń