D-Meli-Melo szczotka do włosów - recenzja

Cześć dziewczyny!


szczotka D-Meli-Melo

Zawsze miałam duży problem z rozczesywaniem włosów. Bez użycia odżywki było to właściwie niemożliwe, a na szczotce zostawała połowa moich włosów, (których nie mam i tak za dużo). Fryzjer zawsze pytał się mnie czy tapiruje włosy na czubku głowy, bo nie może ich doczesać J. Tak, więc znalezienie szczotki idealnej było dla mnie bardzo ważne.

szczotka D-Meli-Melo


Wielokrotnie słyszałam bardzo dobre opinie o szczotkach Tangle Teezer jednak ich cena skutecznie mnie odstraszała.  Ponadto z powodu braku rączki wydawała mi się niewygodna. I tak odkładałam walkę z kołtunami, aż trafiłam w internecie na tańszy odpowiednik D-Meli-Melo. Pogrzebałam na forach i blogach. Większość recenzji była naprawdę pozytywna, a dziewczyny, które używały obydwu szczotek miały podobne opinie o obydwu produktach. Ponieważ 25zł to już bardziej przyzwoita cena zakupiłam moją szczotkę D-Meli-Melo.

szczotka D-Meli-Melo

Rzeczywiście szczotka radzi sobie zarówno z mokrymi jak i suchymi włosami. Może nie rozczesuje włosów jednym pociągnięciem, ale nie potrzeba dużo czasu, żeby włosy były dokładnie rozczesane.  Ząbki w szczotce ułożone są równomiernie i mają różne długości, co ułatwia rozczesywanie włosów zarówno z wierzchu jak i z pod spodu. Ponadto nie szarpie i nie wyrywa włosów. Na mojej poprzedniej szczotce zawsze zostawało mnóstwo powyrywanych włosów. Ma wygodny kształt i rączkę, co według mnie jest dużym plusem względem Tangle Teezer (ale, że nie miałam to nie będę się upierać, że TT jest niewygodna).  Nie elektryzuje włosów.  Łatwo ją czyścić, fajnie masuje skórę głowy. Można używać jej do aplikacji i rozprowadzana maseczek, czy olejków.  Jest duży wybór kolorów, ja polowałam na różową, ale została już tylko szara. Nie chciałam czekać na dostawę, bo pewnie nadal odwlekałabym zakup. Niestety szczotki dostępne są chyba tylko przez internet. Nigdzie stacjonarnie ich nie widziałam. Ja swoją kupiłam tutaj.

Podsumowując zakup naprawdę udany.  Szczotka spisuje się bardzo dobrze. Kiedyś rozczesanie moich mokrych włosów było zupełnie niemożliwe i czekałam jak wyschną. Powyrywanych włosów też znacznie mniej. Cena przystępna ok. 25zł.


Pozdrawiam.

Share:

1 komentarze

  1. Ja mam TT i nawet nieźle się sprawuje, a mam cienkie, naturalnie falowane, podatne, plączące się włosy, ale rozumiem, że brak rączki może być dla niektórych wkurzający.

    OdpowiedzUsuń