Dabur Vatika, czyli olejek do włosów wzbogacony olejem kokosowym - recenzja

Cześć!


Dziś o mojej pierwszej przygodzie z olejkami do włosów. Ponieważ skóra mojej głowy przetłuszcza się, a włosy są oklapnięte to całe to olejowanie mnie przerażało. Myślałam, że to nie dla mnie, że obciąży moje włosy. Jednak nadmiar wolnego czasu oraz zapewnienia, że oleje nadają się, a wręcz zapobiegają przetłuszczaniu się włosów sprawiły, że Dabur, Vatika, Coconut Enriched Hair Oil (Olejek do włosów wzbogacony olejem kokosowym) znalazł się w moim koszyku. Czy słuszne były moje obawy, jak sprawdził się produkt?


Według producenta:
Nowy olejek Vatika zawiera olej kokosowy oraz nawilżające: ekstrakt z Henny oraz olej rycynowy. Ta unikalna kombinacja składników wzmacnia włosy od nasady aż po końce, dając taką objętość i grubość włosów, o jakich zawsze marzyłaś. Olej z kokosa penetruje włos, jednocześnie go wzmacniając i pogrubiając. Olej rycynowy zapobiega wypadaniu włosów. Henna wraz z innymi składnikami odżywia i wzmacnia włosy u nasady.

Skład: Paraffinum Liquidum, Canola Oil, Palm Oil, Olea Europea (Olive) Oil, Lawsonia Inermis(Henna) Extract, Phentyl Trimethicone, Cocos Nucifera (Coconut) Oil, Parfum, Ricinus Communis Seed Oil, Avobenzone, Rosmarinus Officinalis Acecate, Citrus Medica Limonum (Lemon) Oil, Tert. Butyl Hydro Quinone, Rosemary Oil, Vitamine E

Sposób użycia: ok. 1 łyżki stołowej nanieść na włosy i dokładnie wmasować w skórę głowy oraz włosy. Po 2-3 godzinach zmyć.

Cena: 16,99 zł/ 200 ml


Moja opinia:

Produkt ma delikatny przyjemny zapach, konsystencja typowego oleju. Według opakowania jednorazowo powinno nanieść na skórę głowy i włosy łyżkę produktu. Mam długie, ale nie zbyt gęste włosy i potrzebuję znacznie więcej produktu. Mimo wszystko olejek jest dość wydajny. Natomiast aplikacja jest dość niewygodna. To moja pierwsza przygoda z olejowaniem i nie wiem jak w przypadku innych produktów, ale ten olejek jest zbyt „tępy” do nakładania go rękoma. Jeśli chodzi o działanie to rzeczywiście ładnie odżywia włosy, delikatnie unosi je u nasady. Włosy są błyszczące i dobrze się rozczesują. Należy jednak bardzo dokładnie zmyć produkt. Najlepiej dwukrotnie umyć włosy. Za pierwszym razem zrobiłam to tylko raz i włosy były przyklapnięte i wyglądały na przetłuszczone. Kolejny minus to delikatne puszenie się włosów. Produkty tej marki dostępne są w wielu sklepach internetowych, ja swój kupiłam tutaj.

Chyba przekonałam się do olejowania włosów. Mimo, że jest to czasochłonne warto zafundować sobie taką kurację raz na jakiś czas. Może wypróbuję jeszcze inne oleje, bo ten produkt jest dobry, ale efekty niepowalaną.

Ktoś próbował olejowania włosów. Jakie produkty polecacie?


Pozdrawiam

Share:

0 komentarze