Truskawkowa owsianka do picia - pomysł na zdrowe śniadanie.

Cześć dziewczyny!


Nie od dziś wiadomo, że śniadanie jest najważniejszym posiłkiem w ciągu całego dnia. Musi dostarczyć nam energii na bardzo długi czas jednocześnie nie powinno być zbyt ciężkie. Mój pomysł na szybkie i zdrowe śniadanie? Owsianka truskawkowa do picia (może być też bananowa).



Składniki:
  • Pół szklanki płatków owsianych tradycyjnych
  • 2 łyżki mielonego siemienia lnianego
  • 400 g truskawek lub banan
  • 200 ml jogurtu naturalnego
  • 200 ml mleka
  • Słodzik lub 2 łyżki miodu

Sposób przygotowania:

Całość blendujemy przez około 3 minuty. Podajemy od razu po przygotowaniu.



Smacznego!

Share:

4 komentarze

  1. Nie jestem fanką owsianki ale przepis sprawdze na mężu ;) Nominowałam Cie do Liebster Blog Award mam nadzieję ,że przyłączysz się do zabawy pytania znajdziesz tutaj : http://modniezwozkiem.blogspot.co.uk/2014/05/liebster-blog-award.html Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  2. ZDECYDOWANIE jestem na TAK! Nie ma nic zdrowszego.
    Ja dziś na śniadanko zaaplikowałam sobie banana z pomarańczą z sosem w postaci jogurtu naturalnego :) Pychota!! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow! Niezłe! :) Dla ilu osób ta porcja? Dla jednej? :)

    OdpowiedzUsuń