Dabur Vatika Szampon do włosów z czarnuszką - recenzja

Cześć dziewczyny!


Dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję szamponu do włosów z czarnuszką Vatika marki Dabur. Nigdy wcześniej nie używałam produktów tej firmy jednak wiele pozytywnych opinii przekonało mnie do zakupu. Mam cienkie, delikatne włosy, które szybko opadają, są „przyklapnięte”. Ponadto skóra głowy jest podatna na podrażnienia i łupież. Zdaje sobie sprawę, że szampon, który ma styczność z moimi włosami 3 minuty cudów nie zdziała. Chciałabym jednak, aby nie podrażniał, dobrze mył i chodź trochę unosił włosy.



Według producenta:

Szampon Vatika z czarnuszką ma za zadanie dokładnie, a przy tym delikatnie oczyścić włosy zniszczone, wymagające intensywnej regeneracji. Jest rozwiązaniem dla osób, których włosy matowe, suche i trudne do ułożenia. Dodaje włosom mocy i blasku oraz zwiększa ich objętość. Skuteczność szamponu zapewnia przede wszystkim wyciąg z nasion czarnuszki siewnej. Czarnuszka ceniona jest od stuleci szczególnie w krajach arabskich. Znana jest ze swych antybakteryjnych właściwości, dlatego dobroczynnie wpływa na skórę głowy dotkniętą łupieżem. Nazywana jest też „eliksirem młodości”, gdyż jest naturalnym antyoksydantem. Jest bogata w kwasy tłuszczowe, kwas linolowy, witaminy A i E oraz mikroelementy. Dzięki takiej zawartości dobroczynnych substancji czarnuszka głęboko odżywia cebulki włosowe, pobudzając włosy do wzrostu, a także niweluje uszkodzenia struktury włosów. Wyciąg z jeżyny oraz dodatek henny dodatkowo wzmacniają włosy.

Skład: Aqua, Sodium laureth sulphate, Cocamidopropyl betaine, Cocamide MEA, Dimethiconol emulsion, Glycol distearate, Parfume, Sodium chloride, Sodium PCA, Ethylene / Octene copolymer (and) Ethylene / Sodium acrylate copolymer, Guar hydroxypropyl trimonium chloride, Carbomer, Sodium hydroxide, Disodium EDTA, Nigella sativa (Blackseed) extract, Rubus fructicosus (Blackberry) extract, Lawsonia inermis (Henna) extract, PEG-90M, Panthenol, Tocopheryl acetate, Magnesium chloride, Magnesium nitrate, Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone, Benzyl alcohol, Lilial, Citronellol, Hexyl cinnamal, Limonene, Linalool, CI 77266.

Cena: 12,99zł / 200ml


Moja opinia:

Szampon ma gęstą, treściwą konsystencje, a co za tym idzie jest bardzo wydajny. Dobrze się pieni i porządnie myje. Włosy nie plączą się (a to u mnie rzadkość żeby dało rozczesać się włosy bez użycia odżywki) i rzeczywiście trochę unosi je u nasady. Niweluje swędzenie skóry głowy jednak łupieżu całkowicie się nie pozbyłam. Całkiem porządny szampon do codziennej pielęgnacji. Jak już pisałam cudów nie oczekiwałam i rzeczywiście cudów nie ma, ale na pewno sięgnę po niego nie raz. Na razie nie trafiłam na szampon, który by mnie oczarował, ale ten spisuję się chyba najlepiej. Muszę wypróbować też inne produkty tej firmy, bo może odżywka, albo olejek mnie oczarują. Produkty tej marki dostępne są w wielu sklepach internetowych, ja swój kupiłam tutaj.


Używałyście kosmetyki tej marki? A może znacie jakieś produkty do włosów godne polecenia?


Pozdrawiam. 

Share:

1 komentarze

  1. AAA wiesz co jeszcze posiadam tyle ,że nie wiem czy Ciebie to zainteresuje bo nie do włosów ale ja zakupiłam kamień Ałun w proszku i porostu polecam każdemu REWELACJA ustąpiło mi pocenie stóp w butach zwłaszcza w zimowych i trampkach i to na tyle, ze nie pocą mi się nawet w kapciach w domu:) wystarczy wsypać troszkę tego proszku do obuwia i już usuwa brzydki zapach i zwalcza potliwość genialne bo ja miałam wielki z tym problem teraz używam kupując nowe obuwie już zapobiegawczo:)) Polecam wypróbuj takie opakowanie jest bardzo wydajne, gdyż nie sypiesz tego dużo. Zastanawia mnie jeszcze Ałun dezodorant... ale jakoś no nie wiem ...kocham moje Dove - jak użyję jeżeli chcesz dam znać. Możesz tutaj możesz w innym sklepie ja akurat wpadłam na ten po cenie :P http://layla-sklepmarokanski.pl/

    OdpowiedzUsuń