Paletka Cartice Eyebrow Set Duo – zestaw do stylizacji brwi.

Hej!




Według mnie odpowiednio podkreślone brwi mają bardzo duży wpływ na efekt końcowy makijażu. Nawet cudownie wykonany make-up bez odpowiedniego przyczesania i wyrównania włosków nie będzie wyglądał korzystnie. Podkreślenie brwi to jedna z najważniejszych czynności podczas wykonywania mojego makijażu.

Jakiś czas temu została polecony mi zestaw do stylizacji brwi firmy Catrice. Cena tego produktu to około 16 zł, więc postanowiłam wypróbować. Wcześniej używałam kredek Chanel i Sephory.



Opis producenta:

Idealne narzędzie do stylizacji brwi. Dodatkowo poza pęsetą, pędzelkiem i lustereczkiem, zestaw zawiera 2 pudrowe cienie - dla jaśniejszych i ciemniejszych brwi. Wszechstronnie utalentowany gadżet w eleganckim pudełeczku.

Moja opinia:

W pierwszej chwili byłam przekonana, że kolory są za jasne jednak w rzeczywistości ciemniejszy kolor jest idealny. Jaśniejszym zaznaczam początek brwi. Kolory są bardzo trwałe, dobrze, napigmentowane i wytrzymują cały dzień. Nie trzeba nic poprawiać. Jednocześnie produkt jest na tyle delikatny, że ciężko sobie nim zrobić krzywdę. Jeśli nałożymy zbyt wiele możemy go wyczesać żeby nie wyglądać sztucznie. Dwa cienie zamknięte są w wygodnej paletce z wysuwaną szufladką i lusterkiem. W szufladce znajduję się bardzo wygodny pędzelek ze szczoteczką, która jak dla mnie jest za krótka i nic nie robi oraz mała pęsetka. Fajne rozwiązanie, gdy jesteśmy na wyjeździe i nie chcemy brać całego "sprzętu do brwi". Produkt dostępny w drogeriach Natura i w internecie (np. tutaj).

Podsumowując naprawdę dobry produkt za rozsądne pieniądze. Idealny do codziennego makijażu. Na pewno nie wrócę już do kredki Chanel, bo różnica w cenie kolosalna, a w jakości żadna.

A wy podkreślacie brwi? Jakiego produktu Wy używacie i co polecacie?

Pozdrawiam


Share:

2 komentarze

  1. Ja bardzo rzadko używam cieni do brwi. Od kilku lat do podkreślenia kształtu i koloru korzystam z kredki mac'a. Jakoś wyjątkowo mi podpasowała i jest niesamowicie wydajna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tylko grafitowa henna, ale ja jestem jasną blondynką, więc mam trudne zadanie:)

    OdpowiedzUsuń