Balsam do kąpieli Rossmann, Babydream fur Mama – mój ulubieniec.

Cześć dziewczyny!

Balsam kupiłam, zachęcona licznymi pozytywnymi opiniami na blogach i wizażu. Zdecydowanie nie zawiodłam się, a produkt został moim ulubieńcem. I to nie tylko dodawany do kąpieli, świetnie sprawdza się do mycia włosów, jako żel pod prysznic, czy do mycia pędzli.

Babydream fur Mama



Balsam ma świetny skład, opracowany specjalnie dla kobiet w ciąży – zawiera proteiny serwatkowe i duże ilości naturalnych olejów roślinnych o silnym działaniu nawilżającym, nie zawiera olejów mineralnych i silikonowych oraz barwników i substancji konserwujących. Czyli mamy pewność, że nic nie uczuli i nie podrażni wtulonych w nas niemowlaków.

Zapach jest bardzo delikatny i niedrażniący, kosmetyk dobrze się pieni i skutecznie myje. Nie wysusza, nie uczula, nie podrażnia, koi i łagodzi podrażnienia, nawilża i lekko natłuszcza. Regularny koszt dużej butli 500ml to ok. 10zł, ale często można trafić na promocję. Tak, więc cena jest naprawdę konkurencyjna.

Balsam jest dosyć wydajny, chociaż ma bardzo lejącą i rzadką konsystencję. Trzeba uważać przy dozowaniu, żeby nie wylać za dużo kosmetyku. Za to, więc malutki minusik.

Podsumowując wielofunkcyjny, tani produkt, który warto mieć w łazience. Nie tylko dla kobiet w ciąży, czy młodych mam. Idealny dla każdego, nawet dla mężczyzny.


A wy używałyście, jakie są wasze opinie?

Pozdrawiam

Share:

2 komentarze

  1. Ogolnie zytajac blogi rossman wygrywa z wszystkimi innymi kosmetykami ;)))) Nie widzialam jeszcze tego produktu ale zaraz po swietach jade zerknac :) Wesolych!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również zakupiłam ten produkt tworząc wyprawkę dla Swojego Skarba. Używam serii FurMama i jestem bardzo bardzo zadowolona. Sądzę, że mnie nie zawiedzie. Wiele czytałam o składzie i jest rewelacyjny - NIVEA i JONSON'S chowa się przy tym produkcie. Marketing w tym wypadku nie jest potrzebny - świetną recenzję dają mu sami użytkownicy :)

    OdpowiedzUsuń