Wczorajsza przesyłka - łóżeczko :)

Cześć dziewczyny!


Wczoraj znowu coś miłego od kuriera :) Jak ja lubię jak mnie odwiedza :)
Mamy już łóżeczko, zamówiliśmy je na allegro (łóżeczko z szufladą, baldachimem, przybornik, pościel, materac, kołderka i poduszka, przewijak). Chyba dobrze wybraliśmy, nie mam większych zastrzeżeń, może jedynie do przewijaka. Zobaczymy jak będzie spisywać się później.







Mieliśmy zajęcie z mężem do późnego wieczorem. Puzzle dla dorosłych :) Najwięcej czasu zajęło nam zakładanie baldachimu...wcale nie łóżeczka.




Całuję
Madame Blania



Share:

3 komentarze

  1. O tak, składanie łóżeczka to nie lada wyczyn. Nawet instrukcja wiele nie pomaga ;) Tylko pamiętaj kochana, że wszelkie ozdabiacze typu baldachim, a szczególnie ochraniacze na szczebelki zakładać dopiero po ok. 3 miesiącach. W przypadku noworodka musi być jak najlepszy przepływ powietrza w łóżeczku, a takie rzeczy niestety go ograniczają. Dotyczy to szczególnie ochraniaczy, które zresztą na początku i tak nie są potrzebne, bo maluszek się nie wierci w łóżku, więc nie ma ryzyka, że się poobija.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za radę. I tak muszę jeszcze wyprać wszystkie elementy łóżeczka, ale na razie chcieliśmy się napatrzeć :) Słyszałam też, że baldachim w ogóle utrudnia dostęp do łóżeczka i jest nie praktyczny, ale akurat był w zestawie.

      Usuń
  2. Kupiłam łóżeczko z tego samego sklepu internetowego tylko w ciemnym drewnie z misiem i jestem bardzo zadowolona. Jeśli chodzi o baldachim i ochraniacze to zdjelam i nie używam właśnie ze względu na przepływ powietrza dodatkowo jak wstajesz w nocy pół przytomna to ten baldachim tylko sie placze pod rękami. Generalnie łóżeczko śliczne i mam nadzieje ze bedzie sie dobrze spisywać .

    OdpowiedzUsuń