Wishlist, czyli chciej lista na maj.

Cześć dziewczyny!

Ponieważ maj w większości spędzę w domu (walcząc o chodź chwilę dla siebie) zakupy będę musiała ograniczyć tylko do tych internetowych. Jednak dostęp i wybór e-sklepów jest w tej chwili ogromny, więc nie ma, co płakać J.

Ostatnio odkryłam sklep Minti.pl. Spodobało mi się tam parę rzeczy, ale nie miałam jeszcze okazji nic zamówić. Na mojej liście życzeń znalazła się:




Szczotka do włosów D-Meli-Melo. Jest to tańszy odpowiedni szczotki Tangle Teezer. Wiele o niej słyszałam, ale nigdy nie zebrałam się do jej zakupu. Mam straszny problem z rozczesywaniem włosów. Mam nadzieję, że tańszy odpowiednik mnie nie zawiedzie i pomoże walkę z kołtunkami. http://mintishop.pl/product-pol-1237-D-Meli-Melo-szczotka-do-wlosow-ROZOWA.html

Paleta 12 cieni MUA Undressed. Chyba każdy słyszał o paletach Urban Decay Naked, jednak ich ceny są powalające. Są to cienie w neutralnych kolorach pozwalające wyczarować ogromną ilość makijaży, zarówno dziennych jak i wieczorowych. Polecane przez wizażystów, gwiazdy, kosmetyczki, blogerki… Ja spróbuję ich znacznie tańszego odpowiednika jednak również mocno polecanego w internecie. http://mintishop.pl/product-pol-2107-MUA-Paleta-12-cieni-Undressed.html?affiliate=madame.blania@gmail.com

Lakier Essie ROMPER ROOM. Lakier z nowej kolekcji Essie Spring 2014, fantastyczny wakacyjny kolor. Lakiery tej firmy mają bardzo dobrą, jakość i nie zawierają szkodliwych substancji. Zobaczymy jak sprawdzą się na moich pazurkach. http://mintishop.pl/product-pol-3248-Essie-wiosna-2014-lakier-ROMPER-ROOM.html?affiliate=madame.blania@gmail.com

Ponadto poluję na granatową apaszkę w groszki i bluzkę w kwiatki.


Bluzka - TROLL
Bluzka - TOP SECRET
Bluzka - Stradivarius
Apaszka - Stradivarius

Dla Michasia też mam zamówienie, mata do zabawy z pozytywką i sweterek.


Mata do zabawy - tutaj
Sweter - Happy Kids

Jak złożę zamówienie na pewno pochwalę się zdobyczami :)

Pozdrawiam.




 

Share:

4 komentarze

  1. Ja się czaję na taką matę więc daj znać potem jakie masz wrażenia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No sporo sobie zaplanowałaś wydatków :)
    Jestem bardzo ciekawa szczotki - czekam na szerszą opinię o niej po przestestowaniu. Ta paletka, którą pokazujesz przypomina mi moją Sleek (pisałam o niej http://care-mg.blogspot.com/2014/02/kosmetyki-sleek-revlon-glossbox.html?view=flipcard).
    Ja niestety dla swojego Synusia nie zakupię maty do zabawy bo nie mam na nią warunków w pokoju ale na pewno przy kolejnym dziecku jak będziemy już na swoim to takowa się pojawi - rewelacyjna sprawa podobno :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te paletki są rzeczywiście bardzo podobne, rozważałam jedną i drugą, ale chyba wybiorę tę tańszą MUA. Chociaż Sleek też od dawna za mną chodzi :)

      Usuń
    2. bo ja slyszalam ze palety MUA to tansze odpowiedniki sleeka :)

      Usuń