Stylizacje ciążowe gwiazd.

Cześć dziewczyny!


Moja przygoda z brzuszkiem powoli się kończy. Jednak pamiętam ile razy przeglądałam internet w poszukiwaniu inspiracji jak się ubrać, żeby dobrze wyglądać w ciąży. Nieraz czułam się jak wielki balon (to jedno z moich łagodniejszych określeń) i ładny strój oraz makijaż pozwalały mi zachować pogodę ducha. Ciąża to nie tylko powyciągane dresy, wielki podkoszulek (za którym możemy się schować) i wysłużone adidasy. Poniżej wrzucam kilka zdjęć które mnie zainspirowało i pokazało, że w ciąży można wyglądać ładnie, świeżo, a nawet sexownie.











Pozdrawiam wszystkie brzuchate dziewczyny :)

Tags:

Share:

4 komentarze

  1. Ach jak one wyglądają... Pięknie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja się cieszę, że nie chodzę z brzuchem latem- nie chciałabym pokazywać teraz nóg ani nawet ramion. Nie jestem zadowolona z ich wyglądu. Ale ogólnie zgadzam się- dbanie o siebie bardzo pomaga podtrzymać samoocenę. Ja nie mogąc wydawać kasy na ciuchy, sporo inwestowałam w kosmetyki i akcesoria. Dorobiłam się dwóch lokówek na przykład i nowego koloru włosów:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj nogi to moja zmora teraz :) Ale jeszcze chwila i biorę się za siebie. Ciąża to idealny moment, żeby zadbać o siebie bardziej bo ma się więcej wolnego czasu. Ja wciągnęłam się w testowanie różnych maseczek ze składników dostępnych w kuchni, sama podcięłam sobie włosy, wypróbowałam nowe makijaże...Też wydaje więcej na kosmetyki, bo po co mi kolejna sukienka którą założę 2 razy.

      Usuń
  3. A ja ciozowych ciuchów nagromadzilam bardzo duzo bo stwierdziłam ze w końcu do 9 miesiecy a nie miesiąc i w czymś chodzic muszę a ze przytyłam bardzo bardzo duzo to nie było mowy o innych ciuchach ale i tak nie wyglądałam jak te panie cała byłam opuchnięta a nogi nie mieściły sie w polowe butów a o obcasach mowy nie było i tak ledwo chodziłam ;) ale foty fajne i moze w następnej ciąży uda mi sie bardziej kontrolować wagę i wygladac tak olśniewająco i kwitnaco

    OdpowiedzUsuń