Karmienie dziecka - wyprawka - Philips AVENT.

Cześć kobitki!



Akcesoria do karmienia dotarły. To już chyba mamy wszystko… chyba, bo ciągle jeszcze o czymś mi się przypomina, nagle odkrywam, że kolejna rzecz jest mi potrzebna i niezastąpiona.




Wracając do tematu, bo dziś o przyborach do karmienia. Zdecydowałam się na produkty Philips AVENT. Czytałam o nich same dobre opinie i w każdym sklepie polecano mi właśnie tą firmę. Chciałam kupić produkty tej samej produkcji, aby wszystko ze sobą pasowało. Czy słusznie? Jakie wy macie doświadczenia z marką AVENT?



Przeraża mnie karmienie co 2 godziny, dlatego mimo, że chcę karmić piersią, dla własnego spokoju chcę mieć możliwość odciągnięcia pokarmu i zostawienie tego zajęcia tatusiowi J. Zapewni mi to możliwość ucieczki na chwilę z domu jak już zacznę wariować i będę miała wszystkiego dość (biorę pod uwagę, że może pojawić się takie uczucie). Czyli zakup był z dość egoistycznych pobudek. Wiadomo też, że laktator może przydać się przy nawale mlecznym czy jego zastoju. Lubię mieć wszystko pod kontrolą, zaplanowane i nie martwić się na zapas.

Zakupiłam poniższe artykuły mam nadzieję, że się sprawdzą. Na pewno jeszcze o nich wspomnę jak to było w praktyce.

Laktator ręczny AVENT SCF 330/20:
Unikalny kształt dla bardziej komfortowej pozycji podczas odciągania pokarmu.
Miękka nakładka masująca dla delikatnej stymulacji.
Smoczek o naturalnym kształcie i butelka 125ml.
Łatwe połączenie karmienia piersią i butelką.
Osłona podróżna: 1 szt.
Pokrywka zamykająca do przechowywania pokarmu: 1 szt.
Opakowania z próbkami wkładek laktacyjnych: 2 (2 wkładki na dzień i 2 wkładki na noc) szt.




Pojemnik na pokarm AVENT SCF 612/10:
Uniwersalny zestaw pojemników Philips AVENT do przechowywania pokarmu matki i jedzenia dla dziecka. Pojemniki pasują do wszystkich laktatorów i smoczków Philips AVENT.
Kubki Philips AVENT można przechowywać w lodówce lub zamrażarce oraz myć w zmywarce



Butelka AVENT SCF 696/17 – 330ml:
Butelka na etap 0-12 miesięcy z systemem antykolkowym




Smoczek AVENT SCF 652/27 1m+ (tak trochę na zaś):
Smoczek jest wyposażony w innowacyjne płatki, które powodują, że przypomina on pierś — dzięki temu dziecko może przyssać się do niego w naturalny sposób. Ułatwia to łączenie karmienia piersią i butelką. Smoczek o wolnym wypływie z 2 dziurkami



Pozdrawiam

Share:

3 komentarze

  1. Laktator zawsze się może przydać, nie tylko jak będziesz chciała uciec ;) Chociaż z tej strony o tym nie myślałam... a może powinnam.
    Na pewno dużym plusem jest że laktator jest ręczny a nie mechaniczny, można sobie samemu regulować intensywność odciągania, jakieś to takie bardziej ludzkie a mnie z obory jest ;)
    Pozdr!

    OdpowiedzUsuń
  2. Moim zdaniem dobrze jest mieć wszystkie produkty z tej samej firmy, bo wsjo do siebie pasuje i się zgrywa. A Avent poleca wiele osób, więc warto w niego zainwestować :) O tym laktatorze też czytałam wiele pozytywnych opinii, bo sobie można dostosować siłę odciągania do własnych potrzeb, no i ta nakładka, co by jednocześnie odciągać i masować piersi dla lepszego komfortu, no jak dla mnie to duży plus :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pojemniki na pokarm są super, często ich używam.
    Laktator mam tylko elektryczny, który również polecam!
    Butelki i smoczki są super, mój synek z nich pije kiedy ja wychodzę z domu i nie ma problemów później ze ssaniem piersi :)
    Ja od siebie mogę jeszcze polecić muszle laktacyjne Avent, które znalazły się w mojej wyprawce i całe szczęście bo bardzo często ich używałam w pierwszych miesiącach, oraz awaryjnie sylikonowe osłonki Avent, które uratowały mnie przy popękanych brodawkach.

    OdpowiedzUsuń