Tropikalny koktajl i końcówka 39 tygodnia.

Cześć dziewczyny!

Dziś prosty i szybki przepis na pyszny koktajl bezalkoholowy.  Smaczny, sycący i orzeźwiający.  Ponieważ napoje alkoholowe poszły w odstawkę to mój sposób na miły majówkowy wieczór. I szczerze wcale mi nie brakuje smaku piwa, czy wina, kiedy takie pyszności królują na stole J





Skład:
  • Pół świeżego ananasa
  • 2 banany
  • 2 pomarańcze
  • 400ml wody mineralnej

Sposób przygotowania:

Wszystko obrać, pokroić na mniejsze kawałki, przełożyć do blendera i zmiksować.

Smacznego!


Właśnie wróciłam od lekarza i synek nadal nie szykuję się do wyjścia. Jutro mija 39 tygodni i mimo straszenia od miesiąca, że szyjka się skróciła żadnych więcej postępów nie ma. Może i dobrze, jeszcze załapie się na majówkowego grilla i ukochaną kaszankę :). A jakie są wasze plany na długi weekend?


Małe podsumowanie:
  • waga 68 kg (+13 kg)
  • obwód brzucha: równe 100 cm

Pozdrawiam

Share:

1 komentarze

  1. Zazdroszczę takich filigranowych gabarytów:) Ja miałam na wyjściu 63 kg, więc obecnie mam grubo ponad 70 kg (prawie płaczę wchodząc na wagę) a w pasie obecnie 105 cm. A koktajl z pewnością pychotka

    OdpowiedzUsuń